هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

مرحله دوم طرح بزرگ سنواتی حفظ قرآن کریم در مشهد افتتاح خواهد شد

  • کد خبر: ۱۸۸۱۱۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
مرحله دوم طرح بزرگ سنواتی حفظ قرآن کریم در مشهد افتتاح خواهد شد
مراسم افتتاحیه مرحله دوم تحفیظ نبوی با حضور و هدایت حافظ بین المللی و نابغه حفظ جهان اسلام فردا آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ثبت نام دومین دوره طرح تحفیظ نبوی زیر نظر نابغه حفظ جهان اسلام، استاد و حافظ بین المللی حاج مهدی حسنی برگزار شده است و تا فردا ادامه خواهد داشت.

ثبت نام در این دوره در دو بخش خواهران و برادران و در سنین مختلف به طور ویژه از ۱۵ تا ۳۰ سال انجام شده است.

این دوره طولانی مدت حفظ قرآن کریم از سوی موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی مسجد پیامبر اعظم (ص) اجرا خواهد شد.

مراسم اختتامیه نخستین دوره بزرگترین طرح سنواتی قرآن کریم با عنوان تحفیظ نبوی نیز با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از دوستداران و حافظان و قاریان قرآن نیز هفته گذشته در مشهد برگزار شد.

مرحله دوم طرح بزرگ سنواتی حفظ قرآن کریم در مشهد افتتاح خواهد شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->